piątek, 1 lipca 2011

#003 Rozdanie dyplomow

Hello
Na samym poczatku mowie ze nie bede pisac przez 11 dni od dzisiaj, bo lecę samolotem do

ANGLI!!!
Nie wiecie jak sie ciesze. Tylko jedna smutna rzecz to nie pisanie bloga.
Dzisiaj krotka nocia, bo muszę się zbierać. Około 16:00 jedziemy na lotnisko w poznaniu.
Ale koniec opowieści o moim życiu ;).
^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^. ^.^.^.     
Mam prezencik dla osob ktore skomaly tamta nocie. Prezentami sa dyplomy.
Zaczynamy

Dyplom dla Klaudi:
 Dla Agrael:

I Dla Kini:
 
To koniec.
 Licze że się podobaja ;)
PaPaCiE<3
A i zapomniałam o notkowych PNG'sach:
BUZIOLE  

3 komentarze:

  1. Hej dziękuje za dyplomik wkleje na pewno na bloga tam, gdzie mam wszystkie dyplomy.
    Bardzo dziękuje i zapraszam do mnie.

    U mnie nowa notka, zapraszam.
    lps-przyjaciele.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za dyplom;-) I nawet fajnie dobrałaś petki,dla Klaudii z dogami,dla Kini z bullciami,a dla mnie ze spanielkiem który wiesz że mi się podoba i z dalmatyńczykiem,którego pewnie skojarzyłaś z Brokatka(zrobiłam tam brokatka z tym psiakiem)^w^ PNGsy super,biorę ten z huskym bo dostałam go niedawno temu i jest naprawdę słodki;***

    OdpowiedzUsuń
  3. sorry że nie pisałem ty wiesz z życu będziesz tak dobrze znała się na grafice komputerowej że ojoj

    OdpowiedzUsuń