piątek, 22 lipca 2011

#004 Konek

Hejka
Witam w kolejnej noci. Sorry że nie pisałam przez tak długi okres czasu, ale najpierw poleciałam do angli do mojego taty (tato pracuje za granicą :[ ) i nie miałam internetu. Następnie nad morze w Świnioujściu, a jeszcze potem przyjechała do nas moja ciocia z Holandi. Więc sorry.
^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.
Dzisiaj konkurs. Chodzi w nim o to żeby narysować swojego ulubionego petka.
Prace morzna wykonać w jakimś programie graficznym ( np.paint, gimp2) lub na kartce.
Kiedy robimy na kartce nalerzy zrobić jej zdjęcie.
Prace wysyłacie na maila:
karolina27@spoko.pl
chyba zrozumiałe ;)
^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.
Teraz  chcę wprowadzić 1 rzecz.
Od teraz mozecie w komentarzach zgłaszać swoje blogi do OCENIANIA.
Wystarczy napisać w komentarzu że prosi się o ocene jkiegoś swojego bloga.
Tylko 1 ważny szczegół PODAWAJCIE ADRESY BLOGÓW

ok ja muszę spdać
PaPaCiE<3

5 komentarzy:

  1. Zrobie!! sarę

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zgłaszam www.lps-lpsn.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Można się zgłosić w komciu i dać link do fotki?Jeśli nie to postaram się wysłać,ale na razie dam w komciu;-) http://oi53.tinypic.com/9sceoj.jpg Moja Fioletowa Perska Kotka,jakby co to nie jest dokładnie mój ulubiony LPS,ale Pinki już kiedyś rysowałam i mi wyszła okropnie bo wtedy nie umiałam rysowac ;-P I nie chce mi się od nowa,więc mam nadzieję że się liczy;-)
    (L).P.S:Nowy szablon super =-3

    OdpowiedzUsuń
  4. ok dzięki lpsfun i Agrael za udział w konku. Do Agrael jasne można zalinkować prace ;)

    OdpowiedzUsuń