wtorek, 21 czerwca 2011

002# Wybór maskotki bloga i new LPS

Hello Ludziska xD
Dziś w noci jak w temacie. Tylko przed rozpoczeciem chce cos powiedziec. 
Prosze aby nikt sie nie czepial ze niestosuje znakow typu "ż" "ś" "ł".
To znieksztalca czcionke. 
OK. To jedziemy z tym koksem xD
Najpierw zacznijmy od new LPS:
Oto ich dane:
PIESEK
Imie: Jack
Nazwisko: Ruso
Najlepszy przyjaciel: John
Dziewczyna:Sally
Praca: Pianista w jego zespole
Pochodzenie (czyli gdzie został kupiony): W Angli w Liverpool (nie wiem jak się pisze)

KOTEK
Imie: Sally
Nazwisko: Skate
Najlepszy pszyjaciel: Paris
Chlopak: Jack
Praca: Wokaistka w zespole Jack'a i John'a
Pochodzenie (czyli gdzie został kupiony): W Angli w Liverpool (nie wiem jak się pisze)  

Zrobilam jeszcze zdjecie Jack'a przy pianinie:
Czarno białe (Zeby podrasować klimat) xD

i jeszcze trzeba wybrać maskotke bloga
OTO KANDYDACI/ TKI
 
1

DOG NIEMIECKI

2
ZOLW

3
SPANIEL
piszcie w komie nr LPS'a

I jeszcze 1 niespodzianka
Jak w każdej noci dodatek BY ME:

i

BYE
P.S. W nastepnej noci kazdy kto ta notke skomcia dostaje dyplomik

5 komentarzy:

  1. Śliczne nowe petki,mam tego kotka ale u mnie to chłopak i ma żonę w takim samym kształcie jak on,Łapkę:-) A co do maskotki-zastanowiłam się nad Dogiem Niemieckim(moim kochanym Szczekiem)i spanielką,ale jednak głosuję na nr.3(spanielkę),bo bardziej pasuje do tego bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć xD.
    Specjalnie zrobiłam sobie tutaj konto aby Ci komentować ten blog :D. Pisałam wcześniej, że nie mam jak komać... ale cóż teraz już mogę.
    Ja również przyłącze się do Agrael i zagłosuje na 3 - spanielkę.

    http://lps-przyjaciele.blog.onet.pl/
    U mnie nowy wystrój!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja glosuję na doga :DD kocham dogi :D!
    --
    kochane-lps

    OdpowiedzUsuń